De najaarscampagne Van Grauw naar Groen trekt dezer dagen volop de aandacht van de Nederlandse consument. Met een reclamespot die veelvuldig voorbijkomt op een groot aantal populaire radiozenders en in verschillende mediasamenwerkingen. En ook in Duitsland kan de consument in de komende tijd niet om buitenplanten heen.
Om consumenten te stimuleren hun tuin, balkon of terras te vergroenen met buitenplanten voert Bloemenbureau Holland in samenwerking promotiegroep Outdoor van Royal FloraHolland een multimediale promotiecampagne. Onder meer televisie, sociale media, online, magazines en opvallende pr-acties worden ingezet om het najaar als ideaal plantseizoen te benadrukken.
Een opvallende pr-actie vond woensdag 25 september plaats in de kasteeltuin van orkestleider en violist André Rieu. Ter ere van zijn 75ste verjaardag is de populaire orkestleider eenmalig gasthoofdredacteur van weekblad Margriet. Onder grote belangstelling van de Nederlandse entertainmentpers onthulde Rieu de cover van Margriet editie 41. De feestelijke bijeenkomst werd opgesierd door herfstviolen. Daarvoor stelden kweker Koen Bouten en veredelaar SyngentaFlowers hun viola ‘André Rieu’ ter beschikking. De unieke herfstbloeier met een kleurencombinatie van geel, oranje en rood werd vorig jaar gedoopt door Rieu en woensdag als verrassing uitgereikt aan zijn orkestleden en gasten.
- Bekijk ook
- bloemenbureauholland.nl