Hitachi Power Tools wordt de nieuwe shirtsponsor van FC Utrecht. Het Japanse bedrijf van elektrische gereedschappen heeft zich voor één seizoen aan de Utrechtse Eredivisionist verbonden. In de overeenkomst, die ingaat in het seizoen 2018/2019, is een optie voor twee extra jaargangen opgenomen. Op de rugzijde van het tricot van FC Utrecht prijkt overigens vanaf het nieuwe seizoen de naam HiKOKI. Dat is de naam waarin Hitachi Power Tools wereldwijd op 1 oktober verandert. “FC Utrecht zit vol ambitie en het is dan ook fantastisch dat wij zo’n grote, internationale speler als HiKOKI aan ons verbinden”, zegt Commercieel Directeur Martijn Standaart van FC Utrecht. Nobuhiro Tsukamoto, Managing Director van Hitachi Power Tools over de samenwerking met FC Utrecht: “Wij hebben voor FC Utrecht gekozen omdat dit een ambitieuze, goed georganiseerde en sympathieke club is in onze regio met een landelijke bekendheid.” De Nederlandse directeur van Hitachi Power Tools, Gert Lamberts, sluit zich hierbij aan en voegt toe dat het partnership een logische is als je kijkt naar de groeiambities van beide partijen.
- Bekijk ook
- www.hitachi-powertools.nl