Ook de komende drie jaar zullen boomkwekerijproducten, balkon- en terrasplanten en eenjarige zomerbloeiers aanhaken in de collectieve promotiecampagnes van Bloemenbureau Holland. 74 procent van de lid-aanvoerders stemde in met het promotieplan dat door de promotiecommissie Outdoor en Bloemenbureau Holland is ontwikkeld.
In 2023 gaat de promotiecommissie Outdoor de campagne Van Grauw naar Groen weer ondersteunen. Onder andere door de inzet van de radiocommercials en het tv-programma De Grote Tuinverbouwing. Daarnaast worden doelgerichte PR-acties ontwikkeld en is er samenwerking met influencers in Duitsland en Nederland.
De promotiecommissie Outdoor van Royal FloraHolland en de marketeers van Bloemenbureau Holland stemmen de plannen met elkaar af voor de ontwikkeling van doeltreffende campagnes en verleidelijke shopper activaties op de winkelvloer. ‘Die intensieve samenwerking versterkt de collectieve campagne van Grauw naar Groen en zet de outdoorplanten volop in de spot lights. Het mes snijdt aan twee kanten’, constateert Isabel Groot, campagne manager bij Bloemenbureau Holland.
‘Door deze ‘GO’ kunnen we weer met volle kracht vooruit’, constateert John Langeslag, voorzitter van de promotiecommissie. ‘Samen met het Bloemenbureau de consument blijven charmeren van ons product en zorgen dat we op zijn boodschappenlijstje staan. Dat is onze opdracht en daar gaan we voor.’